الخميس، 1 يوليو 2010

سؤال وجواب حول الرح من الانترنت

س / انت هتستفيد ايه من تعليمك لينا الربح من الانترنت ؟
ج / انا هستفيد انى هكون زى مندوب او وسيط بينك وبين المواقع اللى هقولك عليها
وهاخد نسبه على الموضوع دا



متتخضش وخش على السؤال الجاى




س / انا لو سجلت من خلالك على مواقع الربح مش هتاخد كدا فلوس من نسبتى ؟

ج / لا خااالص
انا مليش دعوه بأرباحك
الفلوس اللى باخده باخدها نظير انى كنت حلقة الوصل بينك وبين الموقع
ومن الموقع مش منك
نهائياااااا


س / انا بردوا مش مستريح للموضوع دا ؟

ج / اللى يريحك اعمله بس فى حاجه مهمه لازم تعرفها

انت لو مسجلتش من خلالى ودا المفروض المقابل اللى منتظره بعد ما علمتك
كدا كدا هتكون متسجل من خلال حد تانى
عشان فى ناس بتشترى الناس اللى بتخش كدا مع نفسها وتبقى بتفيد حد غريب
يبقى مين اولى !!
خصوصا لو عرفت انه ممكن يكون اجنبى او من اسرائيل تمام .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق